اپلیکیشن اندرویدخبرینرم افزار و اپلیکیشن

تبلیغ سیگار در اینستاگرام ممنوع شد

اینستاگرام برای نخستین بار در طول فعالیتش برای تبلیغاتی که اینفلوئنسرها در این شبکه اجتماعی انجام می‌دهند، محدودیت گذاشت. در این راستا تبلیغ سیگار در اینستاگرام به همراه اسلحه و ویپ ممنوع شد.

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی عکس‌محور، به دلیل محبوبیت بسیار بالایی که دارد، تاثیر زیادی بر روی جامعه و افراد آن خواهد گذاشت؛ بنابراین با چیز عجیبی روبه رو نیستیم که مدیران آن به دنبال محدودیت‌های بیشتر برای برخی پیج‌ها باشند. از این پس پست‌هایی که در این شبکه حاوی تصاویر تبلیغاتی مربوط به سیگار معمولی، سیگار الکترونیکی و یا اسلحه باشند، حذف خواهند شد.

البته اینستاگرام به برندهای تولیدکننده محصولات یاد شده اجازه فعالیت تبلیغاتی نمی‌داد اما برای اینفلوئنسرهایی که با این برندها قرارداد دارند نیز محدودیت خاصی قائل نمی‌شد. اینستاگرام در بیانیه خودش می‌گوید که قصد دارد تا با اعمال این قوانین همکاری اینفلوئنسرها با برندها را بهبود ببخشد!

در کنار این محدودیت، اینستاگرام ویژگی‌های جدیدی را به ابزار Brand Collab Tool اضافه کرد. این ابزار به برخی از اینفلوئنسرها اجازه می‌‌دهد تا به داده‌های آنالیتیک پست‌های خود دسترسی داشته باشند و بتوانند با برندهایی که به دنبال اطلاعات پست‌های منتشر شده هستند، قرار داد ببندند.

اینستاگرام ظاهرا مدتی است که به دنبال بهتر شدن و آپدیت کردن قوانین خودش است. در همین راستا چند وفت پیش تبلیغات محصولات رژیمی و آرایشی در این شبکه با محدودیت مواجه شد. این شبکه اجتماعی حتی برخی محدودیت‌ها را نیز بر روی پست‌های مرتبط با نوشیدنی‌های الکی و یا مکمل‌های رژیمی اعمال کرد، اما فعلا صحبتی در رابطه با جز‌ئیات این محدودیت به میان نیامده است.

نظر شما در رابطه با ممنوع شدن تبلیغ سیگار در اینستاگرام و موارد این چنینی چیست؟ آیا شما نیز با تغییر قوانین این شبکه موافق هستید یا آن‌ها را سخت‌گیرانه می‌دانید؟ نظرات خودتان را با ما و سایر دوستان‌تان در boximo جهانی از فناوری به اشتراک بگذارید.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

Mohammad Ali Bagheri

محمد علی باقری مدیر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن
بستن